• Grootste collectie van Europa
  • Laagste prijsgarantie
  • Binnen 3 werkdagen in de tuin

Garantie en reparatie

Garantie en reparatie

Klachtmelding over een product

Allereerst sorry! Je hebt een klacht over een product of over onze dienstverlening. Dat horen we niet graag, maar lossen we wél graag voor je op. Klanttevredenheid is ons hoogste streven, dus gaan we ons uiterste best voor je doen. 

Meld je klacht aan door te mailen naar [email protected]. Wij streven ernaar elke melding op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden met een passende oplossing.  

Om je klacht zo snel en zo goed mogelijk op te lossen, raden wij je aan om de volgende punten te vermelden: 

1) Foto’s van de klacht; 

2) Ordernummer of foto van de aankoopbon; 

3) Duidelijke omschrijving van de klacht. 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing. 

Hebben wij je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel  of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Bij Tuinmeubelshop heb je 2 jaar garantie op geleverde tuinmeubelen. De garantietermijn gaat in op het moment dat de producten bij je zijn geleverd.  

In sommige gevallen zullen we je klacht verhelpen door een reparatie uit te voeren. In andere gevallen zullen we het product omruilen en/of vervangen. Wij adviseren om onze onderhoudsvoorschriften en garantievoorwaarden goed door te nemen ter voorkoming van klachten. Je vindt deze hier.

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt naast de door ons aangeboden garantie van 2 jaar tevens de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Ook deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Een klacht na de garantie periode

Ook na de garantieperiode willen wij zeker helpen bij mogelijke klachten. Je kunt deze sturen naar [email protected]. Graag ook deze melding voorzien van foto(‘s) en een ordernummer. We streven ernaar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.  

Hoelang duurt een reparatie?

Wij streven ernaar om uw reparatie zo snel mogelijk uit te voeren, maar houden hiervoor een uiterlijke termijn aan van 14 werkdagen. We zullen vooraf altijd een indicatie geven van de verwachte reparatieduur

Is het mogelijk om een reparatie gedurende de zomermaanden uit te stellen?

Ja, dat is zeker mogelijk. We zullen in overleg ook de termijn bespreken wanneer we de reparatie uitvoeren. In veel gevallen is het handig om het te repareren product gedurende de zomermaanden te gebruiken en de reparatie uit te laten voeren in de winter.

Bestelling incompleet geleverd?

Is je bestelling niet compleet geleverd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Het kan namelijk zijn dat er bij de vervoerder iets mis is gegaan waardoor een product is achtergebleven of op een andere locatie is bezorgd. Wij zoeken dit direct voor je uit, zodat je bestelling alsnog compleet wordt gemaakt.