Klanten geven ons een 9.3
Binnen 3 dagen in huis
Familiebedrijf sinds 1956

<terug naar alle vacatures

Medewerker Personeelszaken

  • Locatie: Kesteren
  • Afdeling: HRM
  • Uren per week: 40
  • Minimale eisen: Een richting HRM/personeelszaken afgeronde opleiding op MBO4 niveau

Als medewerker personeelszaken ben je vraagbaak en het aanspreekpunt op het gebied van alle HR gerelateerde vragen van jouw collega's. Je hebt een opleiding richting HRM/personeelszaken afgerond en staat te popelen om aan de gang te gaan als medewerker personeelszaken bij Tuinmeubelshop.

 

Wat je gaat doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse salarisadministratie
  • Je denkt mee over proces optimalisatie
  • Je bent en blijft op de hoogte van HR wetgeving & ontwikkelingen op de markt
  • Je bent het aanspreekpunt voor vragen vanuit de medewerkers en leidinggevenden
  • Je verzorgt de administratieve werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom en volgt de contractuele wijzigingen op
  • Je verwerkt de maandelijkse urenregistratie
  • Je ondersteunt en signaleert updates van het handboek
  • Je organiseert en signaleert noodzakelijke trainingen
  • Je maakt de wekelijkse verzuimrapportages
  • Je bent verantwoordelijk voor de BHV administratie
  • Je stelt vacatures op en zet deze uit bij de juiste kanalen
  • Je verwerkt personeelsmutaties

 

Hier herken jij jezelf in:

  • Mbo4 werk- en denkniveau;
  • Afgeronde opleiding in de richting van HRM/personeelszaken
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt inlevingsvermogen en kan heel goed tegen een hoge werkdruk;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je denkt oplossingsgericht;
  • Je houdt van afwisseling, deze baan staat vol met afwisselende taken
  • Je ben 40 uur per week beschikbaar;

 

Hier kan jij jezelf helemaal in vinden:

  • Een uitdagende en afwisselende functie als medewerker personeelszaken bij Tuinmeubelshop;
  • Je werkt in een leuk en enthousiast team;
  • Een jaarcontract met zicht op het krijgen van een vast contract voor deze functie;
  • Een goed salaris en reiskostenvergoeding;
  • 24 vakantiedagen; (o.b.v. FT contract)
  • Een goed pensioen;
  • Wij bieden bij deze vacature ook cursussen en trainingen aan om jou persoonlijk nog verder te ontwikkelen;
  • Een prettige werkomgeving;
  • Korting op al onze producten.

 

Heb je nog vragen?

Bel of app naar: 0658874604

Stuur een e-mail naar: [email protected]

 

Zie jij jezelf werken bij Tuinmeubelshop?

Zie jij jezelf werken bij een snelgroeiend bedrijf, gespecialiseerd in tuinmeubelen? Wij hebben zin om kennis met je te maken! Stuur je sollicitatie voorzien van CV en pasfoto naar [email protected]

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.