Klanten geven ons een 9.3
Binnen 3 dagen in huis
Familiebedrijf sinds 1956

<terug naar alle vacatures

Manager klantenservice (FT)

  • Locatie: Kesteren
  • Afdeling: Klantenservice
  • Uren per week: 40
  • Minimale eisen: Ervaring in een soortgelijke functie

Heb je ervaring met leidinggeven en is het jouw passie om met mensen om te gaan, hen te begeleiden en aan te sturen? Is daarnaast klanttevredenheid bij jou een einddoel? Dan is deze functie als manager klantenservice wat voor jou. Hieronder leggen wij de functie uit. 

Wat je doet:

Je beheert en begeleidt onze divisie service en onderhoud. Deze divisie zorgt ervoor dat alle klanten die vragen hebben of een klacht hebben over een product professioneel worden geholpen. Jij bent degene die dit van begin- tot eindpunt stroomlijnt en er uiteindelijk voor zorgt dat de klant tevreden is met de afhandeling van vraag of klacht.

Wat doe ik concreet?

Bij Tuinmeubelshop bestaat de service en onderhoud divisie uit:

  • Klantenservice medewerkers

Zij behandelen binnenkomende klantcases per e-mail/telefoon/social media en chat. Zij zorgen uiteindelijk voor het gereedmaken van de opvolging.

  • Servicemedewerkers onderweg

Servicemedewerkers onderweg zorgen ervoor dat klantcases onderweg worden verholpen. Voorbeelden hiervan zijn: Herstelwerkzaamheden op locatie bij de klant, omruiling of het ophalen/terugbrengen van herstelde producten.

  • Servicemedewerkers intern logistiek centrum Kesteren

Servicemedewerkers intern doen op onze locatie in Kesteren uitvoerende werkzaamheden voor reparatie en herstel. Zij zorgen ervoor dat de producten van onze klanten weer hersteld worden en klaargemaakt worden om bezorgd te worden door de servicemedewerkers onderweg.

Jij bent degene die ervoor zorgt dat bovenstaande 3 afdelingen van de service en onderhoud divisie op een perfecte manier met elkaar samenwerken. Daarnaast ben jij degene die ideeën aandraagt om bepaalde processen beter te laten verlopen en ben je iemand die goede contactuele eigenschappen heeft waardoor je de verschillende afdelingen goed laat samenwerken.

Hoe je dag eruit kan zien

We beginnen altijd met een lekker bakje koffie. Je begint je dag met het verdelen van de diverse klantcases voor de klantenservice medewerkers. Je bespreekt met de klantenservice medewerkers bepaalde openstaande klantvragen en je zorgt ervoor dat bepaalde specialistische klantvragen worden beantwoord via telefoon of e-mail. Vervolgens bespreek je met de servicemedewerkers intern wat de binnenkomende producten zijn. Daarnaast heb je nauwe contact met de 3 afdelingen van de service en onderhoud divisie, met diverse leveranciers en zorg je ervoor dat zowel onze klanten, als de medewerkers van de service en onderhoud divisie tevreden zijn.

 

Hier herken jij jezelf in:

  • Hbo of Mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt inlevingsvermogen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je denkt oplossingsgericht;
  • Je ben 40 uur per week beschikbaar;

 

Dit past precies bij mij:

  • Een uitdagende en afwisselende functie als manager klantenservice bij Tuinmeubelshop
  • Je werkt in een leuk en enthousiast team
  • Een jaarcontract met zicht op het krijgen van een vast contract voor deze functie
  • Een goed salaris en reiskostenvergoeding
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. FT contract)
  • Een goed pensioen
  • Een prettige werkomgeving
  • Korting op al onze producten

 

Heb je nog vragen?

Bel of app naar: 0658874604

Stuur een e-mail naar: [email protected]

 

Zie jij jezelf werken bij Tuinmeubelshop?

Zie jij jezelf werken bij een snelgroeiend bedrijf, gespecialiseerd in tuinmeubelen? Wij hebben zin om kennis met je te maken! Stuur je sollicitatie voorzien van CV en pasfoto naar [email protected]

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.